.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تقدیر از شریعتمداری و جنتی از تریبون مجلس

به گزارش خبرآنلاین، یوسف قاسمی در نطقش که به مقایسه سه دولت سازندگی، اصلاحات و مهرورز اختصاص داشت، از اصلاحط طلبان و حزب کارگزاران به عنوان یک حزب دولت ساخته انتقاد کرد و گفت که ناکارآمدی این افراد در مجلس ششم و اقدامات غیرقانونی​شان سبب گلایه مقام معظم رهبری شد.

وی در پایان نطقش از سه نفر تجلیل کرد. نخست از حجت​الاسلام محسن قرائتی به دلیل ترویج فرهنگ نماز و قرآن، دوم از آیت​الله جنتی برای جلوگیری از نفوذ افراد نالایق در دولت و مجلس و سوم حسین شریعت مداری مدیرمسئول کیهان به دلیل در دفاع از انقلاب اسلامی و مقابله با جریانات انحرافی.

نورالله حیدری نماینده اردل و فارسان هم در نطقش یادآور شد: پیش از این در نطق دیگری از ارتباط جریان انحرافی و جریان فتنه گفتم که برخی را برآشفت اما فرقی بین آنها نیست و از یک اصل تبعیت می کنند.

این عضو فراکسیون اصولگرایان ادامه داد: ظهور جبهه پایداری اگر ضایعه​ای جبران ناپذیر نباشد، دست کم یک تهدید در جریان اصولگرایی است. چرا که اگر نظر جامعتین را بپذیرد یک فرصت جدید در این جریان است و اگر نپذیرد، یعنی یک تهدید است که به ظرفیتی برای همکاری با دوم خردادی​ها بدل می شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 شهريور 1390
مجلسي كه بر آمده از مردم نباشد و با رد صلاحيت شكل بگيرد انتظاري بيش از اين نيست. اگر در تاريخ پارلماني افتخاري به نام مدرس وجود دارد در بعد از انقلاب مجلس اول و ششم تكرار نشدني بلحاظ تخصص و كارآمدي است.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.